Monday, August 2, 2021

INGIN MENYUMBANG KEPADA PROGRAM MINDA AKHIRAT?

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Anda telah sampai ke bab ini. Saya harap sedikit sebanyak pengisian Minda Akhirat ini telah mengubah pandangan anda terhadap kehidupan dan harapan yang lebih besar ialah anda dikurniakan dengan Petunjuk dan Hidayah dari Allah Taala. Secara tak langsung anda telah menjadi seorang yang tenang lagi bahagia. InshaAllah. Anda adalah seorang sahabat!

Untuk pengetahuan semua, selagi daya semua pengisian dan usaha menjalankan gerakan Minda Akhirat ini dijalankan secara ikhlas kerana Allah Taala demi mendapatkan keberkatanNya. InshaAllah.

Oleh yang demikian, pihak kami amat mengalu-alukan sumbangan dari pihak tuan-tuan dan puan-puan. Sekiranya anda berminat untuk menyumbang kepada Program Minda Akhirat - Mencari Hidayah ini anda  boleh berbuat demikian dengan memasukkan sumbangan anda itu kepada no akaun yang tertera dalam slide di bawah ini ;

Buat masa ini kami dalam usaha untuk mendaftarkan Yayasan Minda Akhirat bagi meneruskan perjuangan ini. InshaAllah bila ia siap nanti maka segala sumbangan boleh digunakan dengan baik berlandaskan undang-undang yang termaktub dalam sesebuah Yayasan itu.

Perjuangan kita masih jauh. Usaha dakwah ini mesti diteruskan hingga ke titisan darah yang terakhir dan apa jua bantuan amat kami alu-alukan…




InshaAllah dana ini akan digunakan sebaiknya bagi tujuan operasi menggerakkan program minda Akhirat ini dan bagi tujuan yang bermanfaat yang lain demi pembangunan ummah.

Setakat ini dana sumbangan anda digunakan untuk ;

- Perbelanjaan operasi Minda Akhirat
- Perbelanjaan pengeluaran produk Minda Akhirat seperti Topi, Baju dan sebagainya.
- Perbelanjaan produksi video Minda Akhirat di IG dan Youtube
- Perbelanjaan untuk menerbitkan buku Minda Akhirat
- Perbelanjaan untuk menjalankan seminar Minda Akhirat

Terima kasih. Hanya Allah yang dapat membalas jasa tuan-tuan dan puan-puan itu. Amiinn. InshaAllah.

Faizal Yusup Al Haj
0166667430
Minda Akhirat
Hidup Kena Cool, Hati kena Mulia...

www.mindaakhirat.com

PS - Sekiranya anda membaca semua 70 bab dalam blog Minda Akhirat ini mengikut tertib dan susunannya saya percaya sesuatu akan berlaku di dalam hati anda dengan izin Allah Taala. Ia akan membawa kebaikan yang banyak dalam hidup anda. Percayalah. Kalau anda tak percaya, bacalah!

PSS - Anda juga boleh menonton semua pengisian ini dalam bentuk video di Instagram Minda_Akhirat. Layari ;


atau di Youtube, Like dan subscribe yer. Layari ;


atau di Tik Tok, layari ;

1 comment:

  1. FY mengharapkan sumbangan ikhlas anda untuk meneruskan perjuangan program Minda Akhirat ini...

    ReplyDelete

PENGENALAN BLOG MINDA AKHIRAT MENCARI HIDAYAH

Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum wbt. Salam sejahtera. Selamat datang ke blog Minda Akhirat. Terima kasih kerana sudi singgah ke ...